piątek, 12 września 2014

Błąd w MAWI

Nowa kolekcja zgodnie z zapowiedziami, trafiła dzisiaj, niestety nie mogło obyć się bez błędów...
Wszystkie artykuły kosztują 999 sd lub 999 sm. Kiedy klikniemy na sklep w starplazie, nie pokazuje się nowa kolekcja, więc pewnie cena wróci do normalności ;D Czekam, czekam, podobają mi się te torebki, chciałabym jakąś, przyznam, że myślałam, że będzie dostawa kolczyków, naszyjników, a tu taka miła niespodzianka ;)
EDIT: Teraz na stronie głównej, pierwsza rzecz kosztuje 11 sm, reszta 11 - 12 sd. Jednak w przymierzalni nadal 999 :)
EDIT: Na stronie głównej w starplazie, na reklamie mawi ceny są normalne, gdy wchodzi się do sklepu, wszystko nadal kosztuje 999.
EDIT : Torebkę można kupić za 11 SM! link!

10 sd z wylosowanego komentarza wygrywa alapole! :) Zgłoś się do mnie do końca weekendu.
Dzisiaj, szczęśliwy komentarz zgarnia:

6 komentarzy:

  1. Heh miałam farta i zakupiłam dwie torebki za 22 sm chwilę przed tym jak cena zmieniła się na 11sd za każdą :D

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam bardzo późno więc nie kupiłam a poza tym nie za bardzo mi się podoba ta kolekcja ale wiem że była jedna za 11sm jest mi smutno że nie kupiłam
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  3. ech ja niestety nie zdążyłam kupić torebek.. troszkę szkoda bo są bardzo oryginalne i mogą się przydać, a cena 11 sm to jak na stradoll to w sumie za darmo :P

    Możesz podać swoj nick na stardoll abym mogla się zgłosić :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie zdążyłam nic kupić ;/ A poza tym nie podobają mi się te rzeczy ;/

    monusia55

    OdpowiedzUsuń