wtorek, 9 września 2014

Łupy ze starbaazaru - moje zakupy!

Dzisiejszy dzień jest taki fajny, mimo, że wtorki nie należą do najprzyjemniejszych. Dlaczego? Ja mam bardzo dużo lekcji, poza tym jest to prawie początek tygodnia, jeszcze ta przytłaczająca świadomość okrutnej rzeczywistości, gdzie trzeba do szkoły wstawać trzy razy. Oby ten tydzień szybko zleciał, w piątek jadę na grzyby, w sobotę robię urodziny :). To tyle ze wstępu, teraz przejdźmy do głównego sensu posta, jakim jest w wielkim stopniu nasz kochany starbaazar. Szczerze, to raczej rzadko tam zaglądam, ale teraz postanowiłam zajrzeć i chyba zostanę na dłużej :). Niektóre osoby wystawiają zwykłe rzeczy po monstrualnie wysokich cenach, ale zdarzy się trafić na bardzo duże perełki za przystępną cenę. Ja dzisiaj miałam zakupową wenę, a to co kupiłam, możecie zobaczyć na obrazkach. 

Krótko na temat:
Najbardziej jestem chyba zadowolona ze spódnicy, jest wspaniała i bardzo mi się podoba. Blezerka z Bonjour Bizou szukałam bardzo długo, zakochałam się w nim i wreszcie go mam! :) Buty w zeberkę z Rio, to Hot Buys, który ukazał się kiedyś w Callie's Picks, ale wydaję mi się, że był droższy niż 14 sd. Futerko z Decades kupiłam, bo miałam wizję na stylizację z jego wykorzystaniem. Jego cena była ok, więc zaryzykowałam :)
Tu zacznę od początku, czyli płaszcza z Decades, w którym się zakochałam, bardzo mi się spodobał. Koszula z PPQ była bardzo tania, a ja mam mało koszul, ta akurat jest fajna. Do sukienki z orginal future jeszcze do końca się nie przekonałam, ale nie jest zła i dobrze wykonana. Długa suknia z PPQ to mój must have, tyle fajnych rzeczy z tego sklepu można znaleźć w starbazaarze! :-)

-Ten post nie miał na celu chwalenia się, co się kupiło, tylko pokazania, jakie można znaleźć dobre okazje w SB-

I, na koniec:
Wylosowana osoba, która skomentuje posta, wygra 10 sd.

4 komentarze:

  1. Czasami coś fajnego się trafi, ale niestety ostatnio więkdzość osób podnosi ceny ze względu na MSW oraz sprzedaje hb z obawą, że trafią do CP, niestety też po bardzo wysokich cenach. także w bazarze trafiają się perełki po niskich cenach zazwyczaj z niewiedzy sprzedawcy, ile ta rzrcz jest warta

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze gratuluje żakietu z bonjour bizou też bym go chciała , bardzo bym też chciała płaszczyk z decades jest świetny . Czasami jest fajnie znaleźć coś fajnego w nie dużej cenie ja na przykład znalazłam osobę która sprzedała by mi sukienkę Sonii Rykiel za 5 SD ! Fajne łupy gratki :))
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze , bardzo fajny post jeszcze takiego nie widziałam. Gratuluję tego blezerka za 16 sd. Ja go kupiłam za ... 30 sd. więc bardzo drogo ... Bardzo ciekawy pomysł i właśnie gdy sama przeglądałam natknęłam się na parę bardzo ładnych rzeczy. Np. Kuferek z Decades za 5 sd lub torebkę też z Decades za 8 sd. Bardzo się z tego cieszyłam :D Moim zdaniem w Decades można kupić bardzo fajne rzeczy za bardzo fajną cenę :D

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło jak dawno nie wchodziłam na twojego bloga! No cóż zakupy jak najbardziej udane :) Zazdroszczę sukienki z OF. Mie wiem czego ci się nie podoba. Według mnie jest najlepsza z tych wszystkich zamieszczonych tu ubrań i dodatków :)

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń