sobota, 18 października 2014

Nelly.com - co kupić?

Witajcie!
Wreszcie mam czas na napisanie posta. Na wstępie chciałabym bardzo podziękować natalci1112 za nasz nowy, blogowy nagłówek. Jest śliczny:)
Dzisiaj zajmę się sklepem internetowym, a zarazem stardollowym. Ja lubię obie wersję sklepu. Na stardoll sklep jest bardzo popularny, jest uznawany jako jeden z lepszych. Ubrania z niego są bardzo dobrze wykonane, widać, że admini przywiązują do nich dużą wagę. Sklep na stardoll pojawił się w grudniu 2012 r., na święta (wtedy również dostępny był kalendarz, w którym pojawiały się HB z Nelly.com). Warto wspomnieć, że przez jakiś czas w sklepie można było kupić kilka rzeczy za sm- po ok. 6 miesiącach zmienione zostały na stardollary.
Wyprzedaż w nelly obowiązuje od wczoraj. Na prawdziwej witrynie sklepu również pojawiły się wyprzedaże. Promocja jest duża, więc warto skorzystać. Ja wybrałam rzeczy, które według mnie każdy powinien mieć w swojej szafie.
Kurtka w normalnym czasie jest droga - 26 sd piechotą nie chodzi. Lecz gdy kosztuje 13 sd ja się skusiłam, bo jest naprawdę fajna.
Buty - to zdecydowany must have - można z nimi zrobić każdą stylizacje, ja używam ich niemal zawsze.
Koszula polecana była od dawna - jest świetnie wykonana i bardzo przydatna.
A wy co uważacie za swój MH? :) Piszcie!


Z poprzedniego wpisu zwycięzcą torebki jest alapole - zgłoś się do mnie do końca weekendu :)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam tą koszulę. Można ją ubrać do wszystkiego.

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej stworzyłam nagłówek do strony link : http://www.bankfotek.pl/view/1804234 :)


    monusia55

    OdpowiedzUsuń