wtorek, 14 października 2014

Nowe projekty w Stardesing Fashion

Do stardoll niedawno doszły dwa nowe projekty, a mianowicie sukienka i bluzka. Koszt sukienki to 12 sd, a bluzki o 2 mniej - 10 sd. Spróbowałam zaprojektować obie:
Bluzka... no cóż. Sama w sobie jest po prostu brzydka. Próbowałam ją jakoś ładnie połączyć, ale nic nie zdołałam zrobić.

Tutaj jest zdecydowanie lepiej - wzór sukienki jest ładny i dopuszczalny cenowo, polecam ją zaprojektować :))

Wylosowana osoba dostaje:
Powodzenia :)

6 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że pomimo niekorzystnego wyglądu bluzki bardzo ładnie wygląda na twojej doll z tymy spodniami ( skąd one są ?) do tej stylizacji można dodać ciemną torebkę i jest świetna :) sukienka jest naprawdę ładna tylko dla mnie 12 sd to majątek i nawet jeśli zaprojektuję, aby dostać sm, to jej nie kupię. Podoba mi się kolor zaprojektowanej przez ciebie sukienki :3

    alapole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie to również projekt - zwykły, czarny :)
      Mi też szkoda wydawać sd na projekty, dlatego zakładam nowe konto, robię pierwsze dwa zadania i mam 12 sd, projektuje i wysyłam jako prezent :) Zajmuje to chwilkę, a nie tracę sd :)
      agnieszka5503

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Mam teraz nadmiar sm więc lecę szukać spodni w bazarku :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się sukienka w stokrotki. A co do projektów nie są one rewelacyjne. Do ciebie pasują te projekty a do mnie niestety nie. W tej bluzce przyznam , wyglądam okropnie ;/ Bardzo ładnie wykonałaś tą stylizacje z sukienką. Mam pytanie czy dodałaś do tej stylizacji jakiś pasek , bo świetnie to wygląda. Ja też tak jak koleżanka wyżej wysłałam sobie te rzeczy z lewego konta xd Chyba każdy ze stardollu tak robią. Bardzo ładną stylizację wykonałaś natalcia1112 , ale wybacz uczepię się troszkę butów. Wyglądają trochę dziwnie , ale resztra stylizacji jest okk. :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń